Kris och fred

Kan knappt hålla ögonen öppna.
Förstår inte vad det är med mig och denna konstanta trötthet!

Vi har spenderat kvällen hos Adam och Johanna.
Gosat med katter.
Ätit hemmagjord banan och körsbärsglass.
Druckit blåbärs-rooibos.

Men kanske viktigast av allt:
Sett säsongsavslutningen på The walking dead!
Herre, vad spännande.
Om jag fick bestämma så skulle nästa säsong börja imorgon.

Efter att allt gick sämst i keramiken idag så krisade jag lite när jag kom hem.
Det kan ha varit hormoner med i spelet också.
Risto blev då en hjälte!
Åkte och handlade själv så jag fick krisa lite i fred.
Kom hem med en blomma till mig!
Precis vad jag behövde.
Han är bäst.
Ingen protest.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0