Strul

Jag lyckas inte få blogg-appen att fungera nu när de gjort om sin sida.
Typiskt.
Inte för att jag haft så mycket på hjärtat.
Helgen spenderade vi hos Roxanna och Edski i ett regnigt Södertälje.
Det blev massor av kattmys, god mat och film.
Vi hade sån tur att Markus, Thomas och Josse var i Stockholm på Summerburst, så vi fick träffa dom också!

I måndags var jag på kvällsmöte på jobbet.
De sista fem minutrarna fick jag så ont i magen!
Jag skyndade mig hem och lade mig raklång på golvet.
Hade så himla ont, men kände inte alls igen smärtan -jag som brukar ha ont i magen.
Två och en halv timme senare fick jag veta vad det var och det med besked.
Magsjuka!!
Minns inte ens sist jag hade det.
Jag var dålig hela natten och igår fick jag feber.
Idag känner jag mig mycket bättre.
Men öm och matt i kroppen.
Fick i mig två äpplen, tre isglassar och lite chips igår.
Jag behöver energi!
Har inte tid att vara sjuk.
Ikväll rullar vi uppåt. Äntligen.

Ska bara hinna packa, diska, städa, duscha och köpa present till mama först.
Och helst bli frisk.
Vi hörs, glad midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0