Dödens

Bloggappen funkar inte alls.
Jag ser det som ett tecken.
Nu lägger jag ner. Igen.
Kanske för ett tag.
Kanske för alltid.
 
Vår midsommarhelg var så fin att ord inte räcker till.
Jag var lite orolig att jag inte skulle kunna slappna av och njuta, eftersom vi hade så tight schema.
Men det blev nästan tvärtom.
Det kändes som att vi var i stugan en vecka.
Men det räckte inte.
Så himla vemodigt att åka hem.
Jag lämnade mitt hjärta och min själ där.
 
Nu får sommaren vara över.
För om jag inte får vara i stugan så vill jag inte vara någonstans.
Livet är så självklart och enkelt där.
Det finns ingen annan plats där jag finner sådan ro som där.
 
Jag får helt enkelt ställa om hjärnan.
Arbeta mina pass.
Och sedan kanske jag hinner åka till min finska skog igen.
 
Sommaren kommer nog ändå bli bra.
Vi ska ju få massor av finbesök.
Hoppas ni får en toppensommar!
Så kanske vi hörs till hösten igen.
Kanske.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mneåååh jag har bara 2veckor så då har jag precis börjat jobba :(

2012-07-30 @ 16:29:46
URL: http://dollyjane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0