Varje dags rum

Om det något jag behöver i mitt hem så är det mysbelysning. Jag hatar taklampor. Lite.

I vardagsrummet har vi bl.a. en lampa som Risto tycker passar bäst på julen, men jag tycker den passar alla dagar. Eftersom modellen heter Evelina, så får den stå framme året runt!

I höstas köpte jag ljuslyktor på Indiska, spegelmosaiken ger världens finaste ljus.

Sen har jag en gammal favorit, växthuset, som fått flytta med mig överallt. Det fick jag av Elin och Lotta i present för längesedan, nu har det uppgraderats till en lampa!


 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja just det! Växthuset. Det är så fint. Roligt att du har kvar den:)



Ikea (än engång ett samtalsämne) har fått in något liknande i vitt nu. Funderar på att skaffa senare:)

2012-02-02 @ 06:51:31
URL: http://dollyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0