Senil?

Haha.
Jag satt länge och funderade på hur gammal jag var för tio år sedan.
Femton. Tänkte jag.
Glömde helt bort att jag fyller 26 i år.
Stabilt.
Senilt.
.
Den här veckan har vi varit ute i Strömsbro.
I finaste lokalerna på Vävaren.
Det är nämligen screenkurs nu!
Kan vara det roligaste jag gjort.
Förutom keramiken då.
Jag gillar att jag blir helt såld på varje ny kurs vi har.
Måste väl ändå betyda att jag är precis där jag ska vara.
Har så himla roligt varje dag.
Med fantastiska människor.
.
Jag har redan hunnit trycka massor.
Men det känns knappt som att jag hunnit en tiondel av det jag vill.
Tur att vi har screentryck i två veckor till!
Eftersom en helt sprillans, fin, vit Iphone är på väg till mig med posten (!!!!!!).
Så kan jag fota och visa er.
.
Hela hösten har jag överlevt utan att få CSN.
Nu när det äntligen blev beviljat och jag fick lite pengar retroaktivt.
Slog jag till.
Även jag ska ner i Appel-träsket.
Eftersom jag kapat Ristos Iphone mest hela tiden.
Känns det bäst att skaffa en egen.
Så han får ha sin i fred.
.
God natt alla fina.
Imorgon ska det tryckas skalbaggar till ögonen blöder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahha jag är ryamatta-deluxe just nu!

2012-01-26 @ 18:48:27
URL: http://dollyjane.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det gick inte att kommentera de två översta inläggen :( Tänkte skriva att ni har så fin säng! Vill också ha en liknande. Då ska jag vira en ljusslinga runt ramen. Skulle bli tokfint!

2012-01-30 @ 06:12:15
URL: http://dollyjane.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh vad fint ni verkar ha det!



Ja jag blev über lycklig då jag hittade den. Har funnits en fin från ikea, men den har en gavel vid fötterna också, men det går inte då man är tillsammans med en jätte. Stackarn skulle inte rymmas i sängen då!



Läste någonstans att det är någon bugg hos blogg.se. Dom jobbar på det. Man kan fixa det genom att logga in via datorn och republicera inlägget igen. Lite jobbigt! Kommer nog till sig snart!

2012-01-31 @ 19:42:36
URL: http://dollyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0