Hatå!

Jag börjar inse att det här bloggeriet inte fungerar för mig.
Är nog världens sämsta!
Fast jag tänker säkert tusen gånger per dag:
"det här ska jag blogga om".
Ha!
.
Nåja.
Det är ett nytt år och jag har redan gått i skolan två veckor!
Var försvinner all tid?
Är så upptagen med att försöka styra upp livet hela tiden.
Vilket iofs bara går bättre och bättre.
Jag är sämst på det här med rutiner och ordning.
Men man får ta en sak i taget.
.
Jag har äntligen börjat träna igen.
Risto har också träningskort och det är ett gäng från skolan som skaffat sig kort också.
Vilket gör att jag alltid har någon att gå med!
Fantastiskt, annars skulle jag aldrig orka.
I onsdags var jag på core för första gången på år och dar.
Haha, det var som ett skämt och dan efter kunde jag knappt gå.
Typiskt då att gå på core igen igår.
Men det gick bättre och var faktiskt ganska roligt till och med.
Efter tre tunga pass den här veckan ger jag ifrån mig ljud varje gång jag sätter mig ner eller reser mig upp.
Ibland behöver jag hjälp.
Som en tant.
.
Och som den tant jag är, ska jag på syjunta imorgon!
Peppen är stor och jag ska sticka mig matt.
.
Fick en utmaning av Lotta.
Och jag är ju inte den som är den.
.

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag gick högstadiet och arbetade hårt i skolan. Idrottade som en galning och sen gjorde jag nog inte så mycket mer. Trivdes riktigt bra i min bubbla, men började nosa på livet utanför. Panerade för språkresan till England och sparade massor av pengar att shoppa upp.
Jag var helt ovetande om att en fin tid väntade.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Var nyinflyttad i Gävle och hade väl inte kommit till rätta helt. Träffade nya människor, var hemmafru och försökte lära mig denna stad.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Chips.
Pistagenötter.
Popcorn.
Cashewnötter.
Ostbågar.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
En midsommarnatssdröm - Håkan Hellström.
The Girl - City and Colour.
True Colours - Cindy Lauper.
Enkel man - Kultiration.
17 år - Veronica Maggio

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Betala av eventuella lån och skulder åt familjen.
Köpa en stuga.
Betala behandling åt Risto så han blir av med sin kattallergi.
Köpa en cornish rex.
Se världen.

6) FEM DÅLIGA VANOR
Sover massor. (vilket jag iofs tycker om)
Snusar som en gruvarbetare.
Äter inte frukost.
Stökar runt som en orkan.
Har extremt dålig disciplin, när det gäller allt.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Sova.
Gosa.
Skratta.
Bada.
Busa.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Moonboots. Över min döda kropp. (förlåt Lotta!)
Päls.
Cos-playdräkt.
Skinnrock a la Matrix.
Valfritt plagg ur Kissies garderob.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Katter.
Lera.
Iphone.
Blommor.
Garn.

(Jag tog bort tian Lotta).







Kommentarer
Postat av: Lotta

Jo jag tycker också det är snyggt med rejälare på bryn, men inte på mig då jag målar dom så mörka för att matcha håret. Ser ut som sångaren i backstreet boys fula kusin eller något i grova bryn.



Hihi du behöver inte gilla moonboots. Mer mys åt mig :D

2012-01-24 @ 18:45:24
URL: http://dollyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0