Måndag

Pust.
Det blev en lång skoldag idag.
Konsthistoria på morgonen, abstrakt expressionism och popkonst med Ted från Länsmuseet.
Teckning på eftermiddagen, där vi fick teckna av ett kokranium i tre timmar.
Sedan har jag jobbat på kvällskrokin, för allmänheten, från 18-20.
Men när jag kom hem möttes jag av tacomys, vilken tur att jag har Risto! <3

Morgondagen kommer bli riktigt lång den med.
Nu inleder vi de tre sista dagarna med screentryck och jag kommer jobba ihjäl mig!
Vill hinna med så mycket som möjligt.

Här kommer ännu en djurkavalkad.
En liten pippi som bor på mitt sängbord och vakar över mig när jag sover.
J.A Weises ekorre i olja, som vi köpte i vykortsform på julmarknaden på Länsmuseet, sitter i köket. (nu börjar det väl gå upp för er hur mycket jag klämt in i vårt lilla kök)
Och så haren, som egentligen är en trädgårdsfigur från balkongen i Luleå, men som numer huserar i en hylla i vardagsrummet.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0