Lördag

Spenderat dagen på stan med Rebecca och shoppat presanger till Risto.
Som fyller år på fredag.
Jag är mycket nöjd med det jag hittade, hoppas han blir minst lika nöjd!

Kvällen skulle konstskoletjejerna ägna åt vin och merde casse, som har klubb ikväll.
Jag bangade och har legat under täcket hela kvällen.
Med en märklig feberfrossa i kroppen, men vanlig i huvudet, om än lite väl trött.
Kan det vara stressveckorna som tar ut sin rätt?
Vi har sett 'the girl with the dragon tattoo' och jag har blivit lite småkär i Rooney Mara.
Att hon är fin!


Kommentarer
Postat av: marie

Goodwill är ju gamla mac india, men de byter namn rätt så ofta typ.



Ja jag ville ju en tjejkväll då typ, men tyvärr arbete :(

2012-02-12 @ 01:04:59
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag har också haft feberfrossa med ett klart huvud till och från.



Jo det finns ju några tusen skal till iphoneisarna. Ska fundera på saken!



Yes jag har äntligen börjat få lön, då kom beställningsmanin!!

2012-02-13 @ 17:02:35
URL: http://dollyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0