Köttarvecka

Är knappt hemma.
Från hit till dit, sen dit och klockan då ska vi dit..
Inte en lugn stund.

Måste bara nämna den underbara burgaren jag åt på Texas, peppercorn -jag älskar dig och vill älska med dig.
Mmmmm.

Imorgon bär det av mot Luleå.
Inget är packat, inget är klart.
Men det blir nog bra ändå.

Målerikursen kör över mig som en ångvält.
På två dagar skulle vi måla fyra tavlor.
Experimentera!!
Sa vår gästlärare.
Jag som i princip aldrig målar, har stortrivts.
Här är lite färdigt och halvfärdigt.
Har även hunnit med en femte halvfärdig.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh vad roligt:D



Ja men klart vi måste försöka ses. Kanske måndag?

2012-04-07 @ 15:03:24
URL: http://dollyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0