Hurra!

Brynäs vann!
Guldet är vårat!
Inte för att jag egentligen bryr mig så värst mycket.
Det är bara fint att dras med i stämningen och glädjeyran!
Bilar som tar upp hela vägar och som tutar i natten.
Det blir nog folkfest här hela helgen.

Egentligen är jag för trött för att skriva.
Men.. måste.. uppdatera..
Jag har målat fyra nya tavlor den sedan i tisdags. Eller i alla fall börjat på dom.
Den här gången med minst två tekniker på varje.
Jag har lekt, testat, skrattat, svurit och faktiskt haft riktigt roligt.
Tänk att vår gästlärare skulle få mig att verkligen uppskatta målandet.
Fint!
Han har varit så bra.

Idag jobbade jag 16-20.
Hockeyn började vid 19.
Jag behöver väl inte ens tala om för er att det var folktomt.
Känns som att folk som handlar på byggvaruhus, är samma sorts folk som prioriterar hockey här i livet.
Om man får vara fördomsfull.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0