3e bilden: En bild på någon i din familj.

Mami!
Världens bästa mamma.
Haha, åh hon är så söt.
Här har jag tvingat på henne ett par slalombrillor, på hennes vanliga.
Jag gör ofta sånt.
Tvingar folk att ta på sig konstiga saker, eller göra märkliga grejer.
Sen skrattar jag åt dom.
(Som Ristos profilbild på FB)
Det är helt sant.
Konstigt nog går de ofta med på mina upptåg. Till min stora glädje.
Jag saknar min mamma. Alltid.
Hon har världens bästa skratt, som hon ofta skrattar.
Vi tycker om samma saker.
Hon gråter alltid floder när det är dags för mig att återvända efter besök.
Sist när jag sa "Vi ses snart igen"
Snyftade hon fram "Men jag tycker om er så mycket, jag vill att ni ska vara här alltid".
Lilla mamma.
Hon är min idol. Allt hon orkar med. Ständigt leende.
Jag älskar dig äiti.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahaha men så söt hon är!

2011-09-18 @ 11:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0