1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.


Ristobell!
Så klart.
Jag är ju med honom varendaste dag, svårt att undvika när man är sambos.
Han är min bästa vän, bättre hälft och finaste killen som finns.
Så är det bara.
Bilden är från när vi bodde i Luleå.
Han kollar om det blir 3D genom glasburkarna jag målat, haha!
Sån är han.
Lite småtokig och gör mig tokig, både på det bra och det dåliga sättet.
Han är lugnet själv, vilket jag verkligen behöver. Men det är just det som driver mig till vansinne ibland.
Att han kan hålla sig så lugn när jag anser att det är panik.
.
Han är ordningsam.
Jag är ett stökmonster.
Han är tålmodig.
Jag är hetsig.
Han vill få saker gjorda.
Jag är en sömngångare.
Han gillar inte att planera.
Jag älskar att skriva listor.
Så kan jag fortsätta i evigheter.
.
Men man behöver olikheterna.
Vi har många likheter också.
Annars hade det aldrig funkat.
Men som det funkar!
Ordnat kaos.
Jag är så glad att jag har honom.
Han är det bästa som finns.

Kommentarer
Postat av: Lotta

"Han är lugnet själv, vilket jag verkligen behöver. Men det är just det som driver mig till vansinne ibland" Åh känner jag inte igen mig.. Roligt att du har kommit igång! :D

2011-09-14 @ 21:08:42
URL: http://dollyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0