Bajsnödig.

Men alltså!
Jag har varit förkyld sen i måndags och stannat hemma från skolan.
Idag släpade jag mig, hostandes, dit.
Och vad får vi göra?
Prata en massa om konstrecensioner.
Gå på en utsällning.
Och nu ska vi skriva en egen recension på den utsällningen.
Va?!
Galet svårt.
Sjukt bajsnödigt.

Jag känner mig lite upprörd över att jag släpade mig till skolan för detta.
Vill ta på mig kritikerglasögonen och skriva den mest bajsnödiga text världen skådat.
Vill ligga i soffan resten av kvällen och imorgon i skolan förkunna att jag minsann inte tänker ställa upp på det här.

Sen ska jag självklart jobba.
Fredag, lördag, söndag och måndag.
Med hostan retandes i halsen och febern lurandes bakom hörnet.
Håll ut Evelina!
På tisdag är allt över och då börjar vi äntligen med glasering i keramiken!
Håll ut!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha jo han är riktigt snygg. Har dregglat efter honom sedan nollor och nördar gick på femman. haha.



Ja det var helt fantastiskt! Är fortfarande helt lyrisk :D

2011-10-16 @ 19:41:15
URL: http://dollyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0