Utkast: Mars 17, 2011

Jag har varit hos tandläkaren!
Blah.
I tisdags fick jag mina tänder granskade.
Jag har fortfarande inte kunnat bestämma om tandläkaren var bra eller helt inkompetent.
Hon var världens snällaste.
Men klantade sig med allt.
Jag skulle få ett e-recept, men två gånger har jag gått tomhänt från apoteket.
Så idag har jag fått ringa och fixa.
Jag hatar att ringa sådana samtal.
Men jag älskar när det är gjort.
I fix.

Idag har jag även haft en telefonaudition för ett sommarjobb här i krokarna.
Jag gick vidare.
Så nästa vecka blir det gruppintervju.
Spännande.

Sen har vi ju även hittat en ny lägenhet.
På Gavlegårdarnas direktbokning.
Jag lyckades vara först på en lägenhet!
Nu vill vi bara få komma och titta på den, men det verkar inte vara det lättaste.
Igår hade vi bokat tid, men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0