Varsel

Råkade bli lys-orange i håret.
Det funkar väl det med.
Varför blir det alltid kaos i mitt hår?
Imorgon ska iaf Elin klippa till min nacke.
Och kanske bjuda på te.
Jag tar med mig apelsin & chokladskorpor.
Så gör vi en fest av det hela.

På fredag kommer Mary hit!
Jag längtar brallorna av mig.
På lördag ska vi äta middag på Söderhielmska.
God mat, gott vin och ännu godare drinkar.
På största uteserveringen på söder.
Följt av barrunda med möjlighet att använda dansskorna.
Sen ska vi även hinna med parkhäng i boulognern.
Secondhand shopping.
Furuvik.
Massor av mys.
Jag trillar nästan baklänges av peppen!

De senaste veckorna har jag ju bara jobbat.
Har tagit en övernattning i veckan hos Sussie.
För lite socialliv.
Annars har jag inte hunnit/orkat med nåt.
Därför är peppen extra stor för fina Marys ankomst.
Jag ska visa henne min nya stad.
Och göra henne förälskad i lilla Gävle.

Kommentarer
Postat av: marie

Jag är också sjukt pepp, jag längtar som fan nu, kan det bli fredag helst nu??

2011-07-13 @ 21:37:40
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0