tishda.

Har haft en så sjukt bra dag hittills.
Som tydligt bevisar att man bör stiga upp i ottan.

Jag hade morgonmöte på ams.
Fick träffa världens bästa handläggare, mer peppad kille får man leta efter.
Så nu är jag peppad.
Efter det gick jag och tränade.
Med alla pensionärer.
Jag tror till och med att de har speciell pensionärsträning på morgonen.
Men jag var där ändå.
Skönt att slippa alla pumpade biffar.

Sen blev det buss till Sätra.
Effektiv som jag är åkte jag ända in till Sätra centrum.
Och handlade innan jag gick hem.

Nu ska jag göra lunch och sen förbereda för middagen.
Det blir någon slags vegbiffar.
Med linser, kikärtor, citron och basilika.
Klyftpotatis och favoriten tzatziki (?) till.

Nu blev det en vansinnigt tråkig "det här har jag gjort idag"-uppdatering.
Men det är sällan jag hinner med så här mycket före lunch.
Så låt mig.

Resten av dagen ska jag rita, rita, rita.
Måste försöka strukturera upp en plan för intagningsproven.
Och så klart göra en riktigt fin bild till Adam, som fyller år imorgon!
Hurra hurra hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0