Segt sa räven.

Nu blev det ett uppehåll igen.
Det lär nog bli många sådana.
Så ingen vits att jag ursäktar mig varje gång.
Ni får leva med det helt enkelt.

Jag kom på att jag har många bilder jag inte visat än.
Kan ju börja med de från våran lillajulafton här i Gävle.
Vi kom på att det var dumt att ha alla paketen med oss upp, bara för att ta med allt ner sen igen.
Så vi hade en egen paketöppning här.
Med gomiddag.
Julmys.
Glögg och julgodis.


Tack för julpyntet IKEA.



Lilla julklappshyllan.



Tände äntligen ljusen i granen. Mys!




Filmmys efter klappandet.


Nu har jag äntligen skaffat träningskort.
Bättre sent än aldrig.
Men jäklar vad ont jag har idag.
På spännande ställen.
Cyklade röven av mig.

I tisdags var det dags för juleklappen vi fick av Mika och Sara.
Yamato!
Japansk trumshow, typ.
Det var grymt.
Och släng dig i väggen Norrbottensteatern.
Gävle teaterhus var helt vansinnigt vackert.
Stora guldmålade och utsmyckade balkonger.
Magiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0