Every hearts day. Yes it is.

Vi tog helg en dag tidigare förra veckan. gött.
Det gjorde vi med besked.
I torsdags bestämde vi oss för att testa det andra biljardstället vi känner till.
Interpool på söder.
Vi var osäkra på hur länge de har öppet på vardagar.
Det visade sig att de har öppet till 02 ALLA dagar.
Bra att veta.
Förutom bljard har de: bowling, dart och virtuell minigolf.
Vi gjorde inget av det.
Drack bara öl och pratade till stängningsdags.
Jag, Risto, Adam och Johanna.

När vi gick in till stan snöade det mycket.
Men ingen blåst.
Vi hade hört att det skulle bli klass 2-varning.
Det blev det.
Vi var tvungna att ta en taxi hem.
Den skumpade och vibrerade i ovädret.
Och så fick vi oss ett torsdagsäventyr.
Där jag blev den finska ninjatjejen -Ulla Kvick!

Jag har lite bilder från när vi var i Luleå över jul och nyår.
Som ni kan få se.
Jag har även några bilder på allt fint min mama gjort i huset.
Men det spara jag till en annan gång.

Nu ska jag och Riso rita porträtt av varandra.
Och dricka en hjärteöl.
Men ni kan ju underhålla er med att titta på det här:


Tågresan upp blev 6 timmar försenad. Så här kul var det.



mama och papa busar i köket.



Fanny bjöd på lusse-tuttar!



Vi gick på 3D-bio med Jocke och Marie. Man ser deras ringprydda fingrar bakom sexiboy.



Jag friserade Davids skägg. En av mina favoritsysslor.



På juldagen flödade vinet i goda vänners lag.



Nyårspuss.



André var helt lyrisk över den goda maten på nyår. Har nog aldrig sett någon bli så peppad av mat.



Eleni var fin.



Marie och David råkade ha samma frisyr på nyår. Men jag tycker om dom ändå.




Kommentarer
Postat av: Marie

Det är för roligt att jag ligger och skrattar högt för mig själv när jag läser texten om mitt och davids hår :)



puss puss

2011-02-24 @ 00:35:07
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0