åttondedecember

Jag hade ju tänkt göra fotoprojekt.
Fota bocken 4 dec i år igen.
Jag ville dokumentera barmark vs snö.
Det gick inte så bra.
Barmarken var kvar, men inte bocken!
Den var det någon som brände ner natten till fredag.
.
Vi fick överraskande besök i helgen.
Mycket trevligt.
.
Jag har fyndat en jacka på rea.
Också trevligt.
.
Jag skulpterar ett foster.
Inte lika trevligt.
.
Det här hände mig nyss:

"Facebook är snart tillbaka

Facebook är avstängt för underhållsarbete just nu, men du kan logga in igen om några timmar. Under tiden kan du läsa mer här om varför du får det här meddelandet. Tack för ditt tålamod medan vi förbättrar webbplatsen."

Mycket märkligt.
.
Det är bara tio dagar kvar nu.
Till vi och tåget rullar in på Luleå C.
hurra hurra!
.
Då ska jag pussa på en fin liten bäbismage.
Det är nämligen så att min bästa vän ska ha barn!!
Vilken lycka.
Jag ska bli tant Evelina.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh vi måste försöka klämma in en träff sen. Hur länge stannar tant?

2011-12-09 @ 10:33:57
URL: http://dollyjane.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jaaaa tiden bara schwiiiicshade förbi! Jag var så inne i att komma in i jobbruljansen. Hann knappt träffa nån hemvändare :( Lite trist. Men vi tar igen det nästa gång:D

2012-01-09 @ 20:12:12
URL: http://dollyjane.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag har utmanat dig!

2012-01-14 @ 14:51:06
URL: http://dollyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0