Gävle

Jag har fått order om att börja blogga mer, undrar varför?
Men nu tänkte jag faktiskt försöka hålla någon slags regelbunden uppdatering.
För ikväll bär det av mot ett nytt liv. nästan.
Jag ska flytta till Gävle!
Han är redan ditflyttad, sen två veckor tillbaka och ikväll är det min tur.
Jag har ingen aning om vad som väntar, men jag har inget att förlora.
Sommarjobbet är över och hösten har tagit över.
För Hans del blir det serie och bildberättarprogrammet på Gävle högskola.
Jag är mycket stolt över Honom!
Minst två år blir det i Gävle.

Imorgon vaknar jag upp i en ny stad.
Det känns verkligen som att det bara finns möjligheter framför oss.
En nystart, både för oss (efter alla intriger) och för mig.

Jag ska bara se till att få med mig alla väskor på tåget.
Vakna i rätt stad.
Få med mig alla väskor av tåget.
Sen börjar äventyret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0