Sunshine

Idag är jag gubb-fri/gubb-lös i 24 timmar.
Mannen är på skolan och deltar i nån 24 timmars-serie-grej.
24 sidor serie ska tillverkas på 24 timmar.
Jag vaknade med Honom imorse.
Sedan låg jag kvar i tre (?!) timmar och lyssnade på ljudbok.
Twilight faktiskt.
Bra faktiskt.
Jag råkar gillar Twilight, så är det bara.
Inget jag kan dölja.
Jag gillar ljudboken bättre än filmen faktiskt.
Jag gillar att det känns som en riktig tonårsbok.
Och jag gillar Edward.
Inte så.
Men det är något fascinerande över hans besatthet.
Sättet han älskar tjejen på får det att blöda lite i hjärtat.
Även om man själv hade gömt sig illa kvickt om någon uppvaktat en på sättet han gör.
Stalker-varning.
Men i fantasin funkar det.
Nåja, nog Twilight nu kanske.

Har fotat lite till sen sist:



Så här ser mannen ut när vi går till affären.


Så här ser mannen ut när vi går hem från affären.
Och ja, Han bär påsarna, för Han är bäst!



Fortfarande på väg hem från affären, nu inne på våran gård.
En annan vinkel och här ser man faktiskt lägenheten, längst bort.



Ja, men titta, där är den ju. Bakom busken.
Och min cykel är också med. Ha!



Äntligen hemma!

Jag driver nog Honom till vansinne med mitt fotograferande.
Men det får Han tåla, allt ska dokumenteras.
Igår var vi ute på promenad och då hittade jag vatten.
Jag blir alltid glad när jag hittar vatten och det finns det gott om här i Gävle.



Här brukar vi gå och promenera. I Sätra.
Det går en väg runt hela det här grönområdet, med småvägar hit och dit.
Perfekt.



I Torsdags blev det Kultiration.
Jag tog en bild, men det var lönlöst.
Spelade in nån video, men ljudet blev värdelöst.
Så ni får helt enkelt lita på mig när jag säger att det var fantastiskt bra!
Jag blev varm ända in i själen. Vilken lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0