Hajtäck

Har haft en riktig lyxdag idag.
Bara fem barn på våran avdelning och fem fröknar.
Så vi har klippt och klistrat, gjort pärlhalsband och sen fick jag sluta nästan tre timmar tidigare.
Efter kl tre skulle vi ändå bara haft ett barn kvar.
Vi skrev ut lite bilder idag och gjorde kollage så föräldrarna får se vad barnen gör.
Jag var med på två bilder, känns bra att bli förevigad som fröken.
Har även haft "projekt äppelträd" idag, inte så lätt att få färdigt när man ska hjälpa med pärlhalsband samtidigt.
Men på måndag ska det bli klart.
Jag ska hänga upp det i "hallen" så barnen får lite konst på väggarna.
Passar bra till våran fruktsång.

Igår var Adam och Svante på hockeyn, vi skulle varit där.
Vi missade en grym match.
Men vi såg Boardwalk Empire istället, inte så dumt.
Ruskigt bra serie, se den!
Imorgon är det visst hockey igen.
Man kan äta middag innan och Guldbaren har öppet efter, så vi funderar på en riktig hockey-lördag i Läkerol arena.

PubenPuben hade stängt igår, men har öppet idag!
Så vi ska styra upp idol-häng för att sedan gå till puben.
Jag är peppad!

Nu blir det storhandling på City Gross.
Premiärhandling i mataffär med lustigt namn.
En fredag. Ska bli spännande att se om vi får trängas med alla storfamiljer.
Har även premiärhandlat på Lidl här i Gävle.
Det var inte alls så rajjigt som jag trodde.
Vi har dock inte vågat oss på Sätrahöjdens livs som ligger tvärs över gatan.
Mycket, mycket skum affär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0