Sisu

Har varit på raggarrunda med Mary.
Hittat matta till hennes nymålade hall.
Frågat en färgaffär om de ville ha mig.
Men de hade fullt med praktikanter och personal över sommaren.
Ska återkomma till hösten.
Tur då att jag fixade en annan intervju till imorgon!
Så jag kanske inte behöver färgaffären till hösten.

Kan ju hända att vi flyttar till Göteborg, Gävle eller Malmö till hösten.
Om gubbe kommer in på någon av skolorna han sökt till.
Då kanske jag har tur.
Företaget jag ska på intervju hos imorgon är ju en ganska stor kedja.
Finns förhoppningsvis möjligheter att bli förflyttad om en flytt blir aktuell.

Den här dagen blir bara bättre och bättre.
Har haft på mig min nya vårjacka och solglasögon i solskenet.
Solen -I love you!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Lycka till me intervjun!

2010-03-23 @ 21:36:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0