Artsy

Den här helgen ska bli nykter och lugn. Skönt.
Men så loggar man in på fejjan och ser allt roligt alla ska ha.
Svårt att stå emot då.
Men det kommer vara lätt värt det imorgon!
Att inte vakna bakis.
Kunna starta dagen på gymmet och sen göra vad som helst!

I onsdags var vi på kvällskroki.
Ritade av en naken man.
Det var spännande.
Svårt som tusan dock.

Jag sa till gubbe idag att jag hade velat påskpynta.
Jag är värdelös på att hänga med.
Julpynta, påskpynta och få hemmet att följa årstiderna.
Men idag slog jag till på lite fjädrar och några löjligt söta kycklingar.
Jag har fått sovrummet att härja loss i bäst jag vill.
Så nu är sovrumsfönstret fyllt av svarta & rosa fjädrar.
På fönsterbläcket spätter små svarta, duniga och krokiga kycklingar runt.
Kanske lyckas fånga spektaklet på bild.

Fick även en garderob i veckan.
Det är kärlek!

Kommentarer
Postat av: marie

jag vill åka nuuuuu nuuuuuu.



Duktig som tränar på en lördag, jätteduktig

2010-03-27 @ 16:26:44
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0