Wanna be on top?

Ägnar mig just nu åt det jag alltid gör vid den här tiden.
Kollar på Top Model. Livsfarligt.
Ett avsnitt om dagen, varje vardag.
Säsong efter säsong.

Såg Till vildingarnas land igår. Se den!
Bland det gulligaste jag sett på länge och lite läskigt på samma gång.
Gubbe är min egna Carol och från och med nu sover vi bara i en hög.

Idag var vi ute på promenad och hade Mary med oss.
Satan i gatan vad kallt det var!
Vi hade mängder med kläder på oss, men ansiktet frös till is.
Även näshåret och allt snor frös.
Vilket inte är smickrande för mig med min "insynsnäsa".
Men det var det värt.

Kommentarer
Postat av: Tessilione

Vildingarnas land hade jag fan på bok när jag var liten :) helt awesome!!

2010-02-23 @ 17:12:14
URL: http://tessilione.blogg.se/
Postat av: marie

Ja det var fan värt det för att få vara ute en stund, sen fick man ju varmt kaffe då man kom in!

2010-02-24 @ 05:10:10
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0