Stalker

Har kollat in Glamourama.
Inte bara bra.
Nånting fascinerar mig ändå med det ytliga livet de lever.
Hetsen.
Att ständigt vara inne och ha koll på det senaste.
Jag är lycklig i min lilla värld.
Det som egentligen fick mig att kolla på eländet var Paradise Hotel Cimon.
Haha.
Jag tycker Glamourama är skit, men jag följde PH som en slav.
Vilken sopa jag är.
Nej, men i alla fall så ska han ha nåt på gång med en av tjejerna i Glamourama.
Skvallerjunkie som jag är, var jag genast tvungen att kolla upp det.

Det känns som att jag motsäger mig själv hela tiden.
Är nöjd i min lilla värld, men ändå skvallerjunkie?
Jag är nöjd med att leva i min lilla värld, men skvallret är en hobby.
Som att titta in genom fönstret till en fantasivärld, utan att behöva kliva in i den.
Skönt.

Nu är klockan snart fyra och då vet i alla fall jag vad det är dags för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0