Njet

Efter att ha sett reprisen av de kallar oss artister har jag insett att Titiyo är jävligt snygg!
Jag hoppas att jag är lika välbehållen när jag är 43.

Idag har varit en lugn dag.
Så man orkar med imorgon.
Vi har ätit middag på hertz och Henri hade gjort efterrätt!
En som vi kunde äta dessutom.
Sen blev det två filmer och jordgubbar(!).
Nu sitter jag med datorn i sängen.
Känns alltid lyxigt att säng-blogga.

Imorgon ska vi göra en favorit i repris och åka ut på isen.
Packa lite matsäck och kanske leka i snön.
På kvällen blir det fest.
Ska dock inte vara lika pepp som sist.
Eller jo, pepp ska jag vara.
Men jag ska minnas allt på söndag.

Sov gott världen.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det hade jag gärna gjort men ikväll är avslutningsfesten med Eniro så den har jag laddat inför. Nästa gång:)

2010-02-27 @ 14:37:44
URL: http://dollyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0