Freitag

Idag känner vi bara lugnet.
Laddar för den stora dagen imorgon.
Middag med Daniel och Camilla.
Sen fest fest fest!
Så roligt att ha Camilla på besök i Luleå. I like.

Stod och lagade mat idag och plötsligt åker dörren upp.
In stormar fyra ungkarlar som bryter på finska.
Filmkväll med gubbarna stod på schemat.
Men inte visste jag att fyra killar kunde låta värre än en syjunta.
Vilket kackel!
Med sig hade de godis, snacks och läsk.
Medan de grisade satt vi snällt och smaskade på våra vindruvor.
Jag längtar så fruktansvärt mycket till den 23:e maj, då detta idiotiska nyårslöfte är över.
Jag ska bada i Trocadero!

Nåja, vi såg The escapist och den var riktigt bra, se den. Do it.
Nu blev lägenheten väldigt tyst och stilla.
Ska se om jag kanske hittar lite inspiration med papper och penna.
Känn peppen för imorgon. PEPPEN!
Kärlek.

Kommentarer
Postat av: marie

Jag vill också bada i trocadero den 23 Maj, men även i vattnet också såklart!

Skall även äta värsta pizzan!



Ses i morgon, PEPPEN!!

2010-02-19 @ 23:04:44
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0