Bomber & granater

Gubbes tatuering blev galet snygg!
Vi ska bara läka.
Sen tar jag bilder och visar.

Idag kan man säga att jag var kulturell.
Var på utställning.
Men den var inte mycket att hänga i granen.
Kul att se vad gubbe gjort de senaste veckorna.
Men modeller av teaterrestaurangen är väl inte det mest underhållande..

Nu ska krymplingarna på något sätt försöka formatera sig i sängen.
Finns inget bra sätt att hålla om varandra på när armarna värker och svider.
Men; if there's a will -there's a way!
Sov gott allihopaeverybody.

Kommentarer
Postat av: marie

Sov gott!

2010-02-18 @ 23:35:50
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/
Postat av: Lotta

Gah jag blödde också som en galning då jag gjorde den senaste rosen. Det bra rann längs armen! Hoppas det läker snabbt så man får se på dem! Jag är också sjuuuukt sugen. Men ekonomin säger stopp:( Vad bra att du hittat tillbaka till bloggandet:D

2010-02-19 @ 17:33:37
URL: http://dollyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0