Sommar

Jag är så lycklig för att sommaren är här.
För att jag har sommarlov en månad innan jag måste jobba.
För att jag har sommarlov en månad efter jag jobbat.

Det har varit en fantastisk helg.
Vi hade skolavslutning i fredags.
Med grillning, picknick och många avsked.
Solen strålade och vi var ute heeela dagen.
Vilket resulterade i en och annan brännskada, trots att vi hade solkräm.

Igår åkte jag till Sandviken för secondhand-shopping och vernissage.
Treorna hade vernissage för sin slututställning.
Jag gillar verkligen Sandviken!
På kvällen blev det fest med Jelloshots och Eurovision-yra.

Så idag har vi latat oss i den gassande solen.
Världens bästa helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0