Första dagen kvällen i Berlin

Vi startade kvällen på Morena, som låg på hörnet precis bredvid vårt vandrarhem.
Där avnjöt jag min första Flensburger, det kom att bli många fler under resan.
Den är betydligt godare än namnet antyder.

Sedan gick vi runt i Kreuzberg och hittade tillslut en bar med drinkar för 30 kr, som dessutom höll öppet så länge vi blev kvar.
Det upplevde jag att många ställen gjorde, höll öppet om det fanns gäster, oavsett hur mycket klockan blev.
På många barer åkte det fram askfat efter tolv och plötsligt fick man röka inne.

Det blev några drinkar och kvällen blev aningen suddig och full av skratt!
Hade träningsvärk i magen dagen efter, av allt skrattande.


 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh det låter härligt!



Ja vi vill inte se någon muterad lotta. Jag är läskig nog som det är

2012-03-17 @ 02:11:39
URL: http://dollyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0