Farväl

Sista dagen i Luleå.
Den här veckan har gått så fort!
Vilket är både bra och tråkigt.
Jag längtar hem till Risto.
Men jag hade velat hinna med så mycket mer här.
Så känns det nog alltid efter man varit i Luleå.

Nu blir det en mellanlandning på tre dagar i Gävle, sen bär det av mot Berlin!
Som jag längtar.
Först ska jag bara gosa av mig i mitt skägg och ladda upp med kärlek.

När vi kommer upp till påsken har en helt ny människa kommit till världen.
Som genom magi.
För nog är det svårt att greppa att det faktiskt bor ett liv i Elinas mage.
Då och då slår det till, insikten om vad som precis rörde sig under ens hand.
En liten, liten människa.
Då drabbas man av något närmast andligt.
Blir lite knäsvag inför livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0