Smell you later

Idag har jag minsann fått njuta av sommarvärmen!
Så fort jag var färdig på jobbet åkte vi och handlade, sen blev det grillning på hertsön.
Satt på Davids altan i bikini och kjol och njöt av solen.

Nu på kvällen har mamie varit förbi.
Vi har planerat över lite luktärt till min balkong.
Den blir rosa/vit, klättrar högt och luktar gott!
Hon lämnade lite frön åt mig.
Så nu har jag sått dill, persilja och sallad i små krukor.
Jag trodde aldrig att jag skulle tycka det var så roligt att plantera saker.
Men vilken lycka det är när man ser något grönt titta upp ur jorden.
Ärtskidorna har redan börjat sticka upp!

Tänk att få äta egna smultron.
Använda egna kryddor och grönsaker i maten.
Fast man bor i lägenhet.
Jag kommer ju ha ett helt trädgårdsland på balkongen när jag är färdig!

Kommentarer
Postat av: marie

Glatt!!



Erkänn vi bara försvann igår?? hmm, gick över med grejerna till Joakim sen insåg jag att kissarna hade varit ensamma så länge så skyndade mig hem :)

2010-05-17 @ 06:57:13
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0