Shes got you high and you don't even know yet

Det blev ytterligare en filmkväll.
Men man kan som inte låta bli när det finns så mycket bra film!

Har lagat middag åt mig och gubbe idag.
Två middagar kan man säga.
En vegetarisk och skinkig.
Laga mat och baka är något jag verkligen gillar.
Men inte alltid.
Vardagsmaten känns så dryg.
Mest som att man äter för att man måste.
Men jag försöker hitta på nåt roligt lite då och då.
Testa laga rätter som jag aldrig tidigare gjort.
Det blir lite mer spännande då.

Jag är redan dödstrött.
Kan iofs bero på att jag vaknade före kl sex idag!
Kunde inte somna om för att gubbe drev ett sågverk.
Var tvungen att spela in det så han får höra hur han låter.
Tack och lov så sover jag oftast tungt och slipper oljudet.

Det känns som att jag har en massa lustiga planer på gång.
Jag älskar att ha något att se fram emot.
Greklandsresan ger ju konstant pepp.
Men småsaker är också viktiga.
Fest på lördag?
Isteater på söndag.
Sportlov i Kallax en vecka, med skidåkning och varm choklad.
Glada änkans röv nästa lördag.
Mycket teater, men det är bra. Jag behöver lite kultur.

Kommentarer
Postat av: Tessilione

Härligt med så mycket filmkvällar :) Film is tha shit! :)

2010-02-23 @ 22:55:20
URL: http://tessilione.blogg.se/
Postat av: marie

Film Michael Jackson - This is it! Min gubbe blev glad för den :)



Längtar till sportlov och önskade att jag hade ett!

2010-02-24 @ 05:12:00
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0