Was?

Jag är slut som artist!
Vi har gått mycket och långt.
Hela dagen.
Tittat på konst så ögonen blöder.
Jag har fått förklara, vid flera tillfällen, att jag inte kan tyska, då jag blivit attackpratad av tyskar.
Vi har sett sånt som man bör se och sånt som man kanske inte bör se.
Ätit fantastiska vegburgare på Yellow Sunshine, som turligt nog ligger precis vid vandrarhemmet.
Vi bor i Kreuzberg, som hittills verkar betydligt finare än centrala Berlin.

Nu har jag intagit ryggläge och ska försöka vila både huvud och fötter.
Snart är det dags att röra på sig igen, för öldrickande på närmaste bar.


 


Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

Vilken fin design du hade! Kolla gärna in på min blogg och var med och tävla om ett presentkort på H&M, kram.

2012-03-09 @ 03:44:17
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0