Lovar

Min torsdag blev bäst.
Jag picknick-fikade med Jens i Boulognern.
Strålande sol, passerande studentflak och en egen liten ö i ån.
Risto och hans klassisar hade sin sista skoldag.
Så jag mötte upp dom för firande.
Texas Longhorn (bäst!) och öl, Interpool och öl.
Hur bra som helst.
Vi avslutade med en liten nattvandring, jag och Risto.
Alltid lika trevligt att filosofera och fotografera nattetid med några öl innanför västen.

Men egentligen borde jag plugga.
Har uppkörning och teoriprov på min födelsedag, på onsdag.
Jag vill verkligen ha det där truckkortet.

Sen har jag nog glömt berätta att jag fått mycket sommarlov i år.
Jobbar bara en månad!
Halleluja.
Det betyder dock att jag får hålla hårt i plånboken.
Men vi ska ändå hinna med mycket roligt.

En weekend hos Roxanna och Edski nästa helg.
Midsommar i Finland.
I bästa stugan med nästan hela familjen!
Är så lycklig över att få träffa min stora bror.
Min ännu större bror kommer jag fantastiskt nog också få träffa.
Hans band kommer till Gävle och spelar på Getaway.

Det kommer bli en fin sommar.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja! Jag mötte din mamma förra veckan och då fick jag allt nyheterna. Båd ehon och jag hoppas att ni hinner komma upp i sommar;D



Vad mysigt ni ska ha i finland!

2012-06-10 @ 14:41:00
URL: http://dollyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0