Så många saker, så lite plats.

Jag tänkte att jag skulle visa er några av mina favoritsaker.
Skatter som jag gömmer i vår lilla lägenhet.
Jag börjar i köket.
Som nog är mitt favoritrum.
Där finns många kära materiella ting.
Först ut är.

Min hängampel med tillhörande murgröna. Den hänger i fönstret tillsammans med en fågelholk. Som jag pimpat själv. Risto hittade den i en buske i Budapest. Vår fina Benjaminfikus står också där.

Sedan har vi två underbara ljuslyktor, i form av rosa glasduvor. De är från Köpenhamn och jag fick de av mamabear i julklapp, hon är bäst! Den rosa Ikea-lampan som vi fått av svärmor håller duvorna sällskap.

Vi hade ett märkligt gap bredvid köksfläkten, men så gav Lagerhaus oss en finfin plats att förvara frukt, te och vitlök på.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0