Morrn

Vilken härlig morgon.
Det är lördag, jag är ledig, träningsvärken börjar släppa, stekt ungnspannkaka med hemmagjord jordgubbssylt väntar och sedan ett besök på stan.

Jag har faktiskt en vit månad, så värt.
Inte för att jag dricker för mycket, men man blir alltid medlurad på någon fest.
Sen är helgen över.
Utan att man fått något gjort.
Nu hinner jag ta tag i saker här hemma, som blivit liggande.
Jag hinner mysa, njuta och känna att jag är redo för en ny skolvecka.

Igår var jag använde jag vår 'eget arbete dag' till screentryck, fick mycket gjort, så behöver jag inte åka ut dit idag.
Det här tjusiga linnet blev till igår:


 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Nja dagen blev inte så bra tyvärr. Jobbar på att helgen ska bli bättre iaf. Dock är jag helt utan energi:(



Vad roligt att se att din blogg sprudlar! Hejja iphone!

2012-02-04 @ 18:18:33
URL: http://dollyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0