Kjökken

Jag är lite smått besatt av djur.
Katter, fåglar, rådjur, renar, hundar, listan är lång.
Hela lägenheten är full av djur.
Tyvärr inga riktiga, eftersom Risto är allergisk.
Men då får man hälsa på ofta hos vänner som har djur, gosa av sig.
Ikväll ska vi till Adam och Johanna igen, där bor det tre fantastiskt fina cornishar, de ska jag krama sönder.

Vår stadsrunda idag gav utdelning.
Nya skor, träningskläder, stickad tröja, mer tröjor att trycka på och så klart en kaffe på Waynes.

Här har vi en fågeltavla som jag fyndat på återvinningen i Luleå.
Guldiga rådjur som vaktar våra kokböcker.
På kylen sitter en timer i form av en fågelholk, den fick jag av Johanna och Adam när jag fyllde år i somras.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0