Hjärtedagen

Har feberkänningar. Fan.
Jag har verkligen inte tid att bli sjuk.
Verkligen inte!

Tänkte berätta för er vilken fin dag jag hade igår.
Jag tassade upp på morgonen för att sätta fram ett paket till Risto, som han skulle hitta senare på dagen.
Sedan irrade jag runt i lägenheten, precis som varje morgon.
Men när jag skulle hämta min matlåda såg jag att det stod något på bordet.
Risto hade ställt fram en överraskning kvällen innan.
Det var en godispåse och en snusdosa (det bästa i livet!).
Plus en liten lapp där han talade om att jag skulle bli bjuden på en fantastisk middag på scandic.
Gulle!

Så på kvällen blev det finmiddag.
Risto åt hjortfile och jag åt gös med champagnesås. Mmmm.
Vi avslutade dagen under ett täcke i soffan, med godis och 'the secret life of Arietty'.
Kan vara den bästa hjärtedagen någonsin!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh vad söta ni är <3



Hoppas du inte blir sjuk! Krya på dig

2012-02-15 @ 21:33:09
URL: http://dollyjane.blogg.se/
Postat av: marie

men myyys.

2012-02-16 @ 00:06:33
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0