.

Jag tänkte visa vad jag gjort i keramiken också.
Eller iaf något av det jag gjort.
Jag har varit galet produktiv. För en gångs skull.



Här är min lilla ask/burk.
I svartbrännande lera.
Nu står den i glasyrugnen.
Med blank vit glasyr på utsidan.
Och en blå-grön på insidan.
Det ska bli spännande att se hur den blir.



Det här är mitt monster.
Som jag har ringlat på den här saken.
Den är så stor och ful, men ändå fin.
Tyvärr så sprack den lite då den torkade för snabbt.
Jag har försökt laga sprickan med slicker och ättika.
Hoppas verkligen att den blir hel.
Det skulle vara en allt för stor sorg om den gick sönder.
Mitt frankensteins monster.

Kommentarer
Postat av: marie

roligt :)

2011-10-23 @ 11:17:58
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh vad roligt! Jag vill ocksååååååÅ!!! :D:D:D

2011-10-23 @ 17:40:17
URL: http://dollyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0