7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.

Den här bilden har allt.
Det är mitt Kallax våren 2010.
Kaffe och snickrande i vårsolen.
Jag har alltid på mig de konstigaste kläder när vi är där.
Man hittar en mössa här och nåns toffel-stövlar där.
Sedan har man den finaste outfiten som kan tänkas.
Det står saker och projekt överallt på gården.
Men inte inne.
För där håller en pedantisk mamma ordning och reda.
.
Här bygger jag en spalje till balkongen på kallkällan.
Det verkas som att jag använder den som en harpa.
Det går ju det med.
Mitt bästa Kallax.
Som jag längtar.
Nu är det bara fem veckor till jag får sätta min fot där igen.
Märkligt att jag har så mycket hemlängtan när jag trivs så himla bra här.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha du kom in precis då jag bytte design. Speak friend and enter... mellon ;) Du klurar nog ut det. Hahah



Klart jag kan hjälpa dig när du bestämt dig för vilken du ska ha :)

2011-11-20 @ 17:08:50
URL: http://dollyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0