Sommarn.

Det har varit sommar här.
Vi har picknickat till halv åtta på kvällen.
Solat i parken.
Löst korsord på en filt.

Idag tog jag tag i alla bilder som samlats på mobilen.
La upp en hel hög på fejan.
Men jag kanske bjuder på några här också.
Så ni får se dom två gånger.

Idag fanns det rabarber i affärn.
Om den räcker till en paj ska jag bjuda på fika i helgen.
Kanske efter vi tittat på betessläppet.
Jag hoppas vi får se en massa glada kossor som sprätter av lycka.

Nu när det blir kallare tider igen kanske jag äntligen kan slutföra arbetsproverna.
Jag är så dålig.
Men nu måste det bli gjort!

Jag har helt glömt berätta att vi ska på bröllop i sommar!
Mitt första nånsin. Vad jag kan minnas.
Jag har redan fått lite klänningsångest. Fast jag inte står brud.
Vad har man på sig på ett bröllop?
Man vill vara fin, men ändå sig själv.
Idag fick jag iaf. mitt sommarschema.
Och jag är ledig under bröllopshelgen.
Måste bara försöka byta bort två korta pass.
Så jag får spendera några dagar i sommarluleå.
Med mitt hjärta.



Här ligger han och sover i det bästa uthuset, i bästa byn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0