Nyttår

Vi kickar igång bloggandet med en lista. Jag vet.
Men ändå.
Jag måste börja nånstans.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade till Gävle.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag höll mitt enda löfte så jävla bra.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja!
4. Dog någon som stod dig nära?
Ja.
5. Vilka länder besökte du?
Grekland och möjligtvis Finland.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Mycket! Men det är bara upp till mig att ändra på det.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt datum, men hela hösten i Gävle.
8. Vad var din största framgång 2010?
Jag började tro på mig själv, vilket kommer leda till framgång.
9. Största misstaget?
Säga upp praktikplatsen och testa på kommunikatörsyrket, men man lär sig av sina misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hade en monsterförkylning och tappade rösten i två dagar.
11. Bästa köpet?
Våran stora, fina, röda soffa!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Säkert snus och öl, som en riktig karl.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Risto gör mig alltid glad!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Alla gånger jag studsat till
September -Mikrofonkåt
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit mig i kragen och njutit.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressa upp mig över allt det där som löser sig.
18. Hur tillbringade du julen?
I Luleå med alla de bästa.
19. Blev du kär i år?
Jag var kär hela året.
20. Favoritprogram på TV?
'Så mycket bättre' slog allt med hästlängder!
21. Bästa boken du läste i år?
Lyssnade mest på ljudböcker. Snuff var bra och konstig och bra.
22. Största musikaliska upptäckten?
Äsch, men i år kanske det blir Kent.. om Daniel lyckas med sin plan att få över mig på den mörka sidan.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag fick så fina saker till den fina balkongen.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Den där gästen, som aldrig lyckas komma.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jobbade halva dagen, sen bjöd jag alla vänner och familj på bakelsekalas.
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Något gammalt, något nytt, något lånat och något bytt!
28. Vad fick dig att må bra?
Risto och världens bästa familj och vänner!
29. Vem saknade du?
Randi.
30. De bästa nya människorna du träffade?
Lakkapää-gänget och allt fint Gävlefolk.


Jag var visst helt värdelös på att sammanfatta det här året.
Eller så var det frågorna som var sämst.
Jag har glömt året före Gävle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0