Kubik

Den nya mobilen har anlänt!
En HTC Smart blev det, eftersom jag inte är så tekniskt smart så kan ju mobilen vara det åt mig.
Tänkte jag.
Så här ser den ut:


Jag har inte riktigt lyckats lista ut alla finesser än.
Men jag har lyckats ta några bilder.
Här är våran lägenhet:



Det ser verkligen omysigt ut.
Kunde ha tagit en mer smickrande bild, men jag hade händerna fulla av soppåsar och returkartonger.
Hade velat få med våran fina ytterdörr. Men det här är ju bättre än inget.
Sovrum innanför fönstret till vänster och innanför balkongen är det kök och vardagsrum.

Så här ser våran gård ut:



Notera min lilla pil och miniatyrskrift, som visar var puben ligger.

Nu har ni fått se liite av Sätra.
Jag ska fortsätta fota, så ni får se mer.

Idag fick jag brev från fina Mary, det var lycka!
Hon hade även skickat med ett par jättefina örhängen.
Tack gulle!

Imorgon är det äntligen, äntligen dags för Kultiration.
Och till nästa helg har vi bokat en mini-weekend i Stockholm.
Det blir en natt på hotell, shopping, äta gott och kanske träffa vänner.
Man måste ha saker att se fram emot.
Och jag ser verkligen fram emot en mys-helg i Stockholm med världens bästa!


Kommentarer
Postat av: marie

Jag kommer snart!!

2010-10-06 @ 22:55:32
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0