Bits.

Jag har kommit på ett jättebra sätt att avreagera mig på.
Det sista jag vill är att ge dig mer bränsle.
Så jag brukar skippa ilskna blogginlägg.
Det biter ändå inte på sådana som dig.
Istället skriver jag inlägg som är argare än mina tankar.
Jag tar ut svängarna rejält.
Sen sparar jag inlägget och låter bli att publicera det.
Klart och betart!

Förresten så hittade jag något intressant i aftonbladet.
Eller ja, det kanske man redan visste.
Men är det konstigt att jag kommer att tänka på en viss person?

"Resultatet av psykologiska tester på 100 studenter -hälften kvinnor, hälften män
-och en undersökning av deras facebook-vanor visade att personer med låg
självkänsla och hög narcissism var flitigast med att uppdatera sina statusfält."


Kommentarer
Postat av: L8

hahahaha ;D

2010-09-19 @ 12:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0