Njet

Idag är jag ensam.
Mannen är på skolan till ikväll nångång.
Tänkte passa på att färga håret.
Lite mörkare.
Jag gillar mörkt hår på vintern.
När jag är riktigt blek.

Har hittat en massa spännande platsannonser senaste tiden.
Jag har även börjat skriva extrema ansökningar.
Så jag sticker ut i högen.
Jag hoppas lite extra på två jobb.
Sen får vi se, kanske blir det förskolan året ut.

På tal om förskolan.
En vikarie där, Elin, har bjudit mig på dejt!
Jag har tänkt så länge att jag ska fråga om hon vill hitta på nåt.
Så jag får lite egna vänner här.
Men hon hann före mig, glatt!
Imorgon ska vi på bio och jag är peppad på att vi ska umgås utan skrikiga barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0