Kul kille

Har haft en perfekt söndag.
Inte en perfekt dag, men perfekt söndag.
Stor skillnad.

Vi har städat och diskat och tvättat.
Hela förmiddagen.
Sen blev det en promenad in till stan.
Eftermiddagsfika på Coffeelounge.
Nu väntar vi på att maten ska bli klar.
Så blir det middag och film.

Det vankas kesorullar.
Haha, jag gillar maträtter med äckliga namn.
Jag hoppas det blir gott, jag har testat göra om den lite.
Det är typ som en inbakad pizza, eller en stor pirog.
Keso i degen.
Den här gången blev fyllningen quornfärsröra med champinjoner och chili.
Toppat med mozzarellaost.
Men man kan i princip ha vad som helst i.

Fredagen var toppen.
Idolhäng hos Sabina, som är fin!
Hon ville leka med mig.
Så jag ska försöka träffa henne i veckan och lära känna henne.
Spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0