Världens bästa Fanie!

Min älskade vän Fanny har tjatat på mig länge att jag måste prova vaxa mig hos henne.
Så igår blev det av.
Jag tror nog att det hade varit skönare att tatuera sig i ögat.
Det var helt förjävligt!
Men jag är sjukt nöjd över att jag höll ut och inte gav upp!

Fanny är min vän som kan fixa det mesta i fixarväg.
Naglar.
Färga och klippa hår.
Grymma frisyrer och ännu grymmare sminkningar.
Hon är helt enkelt världens bästa Fanny!

Nu är det dags för sista arbetsdagen.
Det blir tolfte dagen i rad och jag känner mig lite mör.
Men i övermorgon åker vi och då får jag vila en hel vecka i solen!

Kommentarer
Postat av: marie

Håller med om världens bästa :)

Satan satan så ont!

2010-05-21 @ 15:24:13
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0