Tur

Har precis kommit hem från våran picknick och det var helt underbart!
Vi åkte till svartöstan och klättrade upp på berget.
Världens bästa utsikt och stråålande sol.
Nu ska jag ta en onsdagsöl på balkongen.
Har sovmorgon imorgon, så jag kan fortsätta njuta av den här fantastiska kvällen!



Utsikten från Svartöstadsberget




Jag fick besök på min mage




Världens snyggaste kille sitter och spanar.




Vi passade på att gå runt och undersöka berget.
Hittade tex en plats där det suttit kanoner en gång i tiden.
Spännande.
Och ja, jag har gubbes kallingar som shorts.

Kommentarer
Postat av: marie

Fuskit!!



Nej det är lugnt jag glömmer det inte, de är de ända jag tänker på, haha.

Ja nervös som fan, men SNYGGA som fan!

2010-05-19 @ 21:19:10
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/
Postat av: Vilja

Hej! Jag är så otroligt nyfiken på svartöberget..käns som det kanske är bevakat? vart tog ni er in? Stängsel omgärdar området. Har ni hittat slaggen, någonstans därom kring skall det finnas.

2011-09-27 @ 14:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0